Kalite Yönetimi
18 Mayıs 2022

Sağlık tesisi verimlilik ve kalite hizmet detaylarının, mevzuatlarının, çalışanlarının, iletişim bilgilerinin ayrı ayrı menülerde sunulduğu bölümdür.

KALİTE POLİTİKAMIZ :


*İletişim ve paylaşıma açık yönetim anlayışı ile sürekli iyileşme prensibi ile kurum kültürünü oluşturmak.

*Çalışmalarımızın güvenliğini sağlamak ,onları eğitimler ile desteklemek.

*Çalışanlarımızın gurur duydukları çalışma ortamını sağlamak,bu çaba içerisinde çalışanların iyileştirme sürecine dahil etmek.

*Hastamızın teknolojik yeniliklere ve bilimsel gelişmelere parelel olarak ağız ve diş sağlıklarına kavuşmalarını sağlamak.

*Hastaların beklenti ve memnuniyetlerine odaklı kalite bilincini yerleştirmek ve bu amaçla gerekli standartları sağlamak.

*Fiziksel ortamın yenilenmesinin sürekliliğini sağlayarak hastalarımıza ve çalışanlarımıza ferah ve güvenilir bir ortam sunmak.

Kalite Yönetim Birimi Çalışanlarımız
Fatıma ALP
Songül AŞKARA