Sağlık tesisi verimlilik ve kalite hizmet detaylarının, mevzuatlarının, çalışanlarının, iletişim bilgilerinin ayrı ayrı menülerde sunulduğu bölümdür.
KALİTE POLİTİKAMIZ :
*İletişim ve paylaşıma açık yönetim anlayışı ile sürekli iyileşme prensibi ile kurum kültürünü oluşturmak.
*Çalışmalarımızın güvenliğini sağlamak ,onları eğitimler ile desteklemek.
*Çalışanlarımızın gurur duydukları çalışma ortamını sağlamak,bu çaba içerisinde çalışanların iyileştirme sürecine dahil etmek.
*Hastamızın teknolojik yeniliklere ve bilimsel gelişmelere parelel olarak ağız ve diş sağlıklarına kavuşmalarını sağlamak.
*Hastaların beklenti ve memnuniyetlerine odaklı kalite bilincini yerleştirmek ve bu amaçla gerekli standartları sağlamak.
*Fiziksel ortamın yenilenmesinin sürekliliğini sağlayarak hastalarımıza ve çalışanlarımıza ferah ve güvenilir bir ortam sunmak.
Kalite Yönetim Birimi Çalışanlarımız
Fatıma ALP
Songül AŞKARA